Akutní kardiotoxicita doxorubicinu

Číslo: 4 / 2005 (Obsah)
Rubrika: Nežádoucí účinky
Obor: Kardiologie

Souhrn

V literatuře byl popsán případ těžké ventrikulární dysfunkce, a to jako akutní následek po podání antracyklinového cytostatika doxorubicinu. Postižena byla 78letá pacientka s čerstvě diagnostikovaným karcinoidem v tenkém střevě se zasažením jater, který nereagoval na léčbu octreotidem. Proto byla provedena cílená chemoembolizace a. hepatica cisplatinou (100 mg), doxorubicinem (50 mg) a mitomicinem (10 mg).

 

Celý článek je dostupný jen pro předplatitele časopisu


Přihlášení

 

Předplatné

Více o předplatném

 
 
 
Jste odborný pracovník ve zdravotnictví?
Jsem odborníkem ve smyslu §2a Zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, čili jsem osobou oprávněnou předepisovat léčivé přípravky nebo osobou vydávat léčivé přípravky.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s definicí odborník
dle zákona č. 40/1995 Sb.
Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s riziky, jimž se jiná osoba než odborník vystavuje, vstoupí-li na stránky určené pro odborníky