Krvácení spojené s podáváním kombinace kyseliny acetylsalicylové, thienopyridinových derivátů a warfarinu u pacientů s anamnézou infarktu myokardu

Číslo: 4 / 2005 (Obsah)
Rubrika: Farmaceutická medicína
Obor: Kardiologie

Souhrn

Kombinace kyseliny acetylsalicylové (ASA) s thienopyridinovými deriváty (clopidogrel či ticlopidin) a/nebo warfarinem jsou pacientům s kardiovaskulárním onemocněním podávány poměrně často. Riziko krvácení při současném podání těchto látek však dosud nebylo jednoznačně stanoveno.

Celý článek je dostupný jen pro předplatitele časopisu


Přihlášení

 

Předplatné

Více o předplatném

 
 
 
Jste odborný pracovník ve zdravotnictví?
Jsem odborníkem ve smyslu §2a Zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, čili jsem osobou oprávněnou předepisovat léčivé přípravky nebo osobou vydávat léčivé přípravky.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s definicí odborník
dle zákona č. 40/1995 Sb.
Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s riziky, jimž se jiná osoba než odborník vystavuje, vstoupí-li na stránky určené pro odborníky